Ritm diferit de lucru pe șantierul Drumului Național 7, unde secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionuț Săvoiu, a fost din nou prezent pe teren, luni, pentru a verifica stadiul lucrărilor de modernizare.
Punctul nevralgic rămâne sectorul de la Sălcuța. Ionuț Săvoiu și-a arătat nemulțumirea față de faptul că lucrările de relocare a rețelei Distrigaz nu au început nici până la această dată, deși s-a intrat în a doua jumătate a lunii septembrie. Fără această relocare, modernizarea DN7 pe acest ultim tronson nu poate continua.
„Din nou am constatat că lucrările de relocare a rețelei Distrigaz nu au început încă”, a transmis secretarul de stat Ionuț Săvoiu. În urma discuțiilor de pe șantier, oficialul a primit asigurări ferme din partea antreprenorului și a reprezentanților Distrigaz că „se fac ultimele pregătiri și că lucrările vor începe săptămâna viitoare și aici”.
Veștile bune vin, însă, de la Lungulețu. Reabilitarea podului vechi peste râul Dâmbovița se apropie de final. Echipele lucrează conform programului aprobat de CNAIR, iar în prezent se toarnă straturile de asfalt. Secretarul de stat a dat și vestea mult așteptată de șoferi: „Vom circula pe două benzi pe sens în curând și la traversarea râului Dâmbovița în Lungulețu!”.
În ceea ce privește tronsonul Bâldana-Sălcuța, lucrările de finisaj sunt și ele gata. Ionuț Săvoiu a constatat că instalațiile pentru iluminatul public în sensurile giratorii nou amenajate sunt finalizate, iar vegetația spontană a fost îndepărtată. „Am încredere că siguranța circulației în intersecțiile amenajate pe DN7 pe tronsonul menționat a crescut semnificativ după lucrările de modernizare, iar numărul accidentelor de circulație se va reduce la maxim”, a concluzionat secretarul de stat Ionuț Săvoiu.