marți, 18 noiembrie, 2025

Imaginea publică – o formă de capital

Editorial * Corespondență de la Bruxelles

Publicitate




Citeşte şi

Trăim într-o epocă în care imaginea publică a devenit o formă de capital. Politica, de pildă, este adesea definită ca o „vânzare de imagini”. Însă nu doar politicienii își joacă destinul prin comunicare. Oricine are astăzi un profil online, iar acel profil poate influența acceptarea în anumite cercuri, oportunitățile profesionale, chiar și modul în care ești perceput ca lider sau partener de proiect. Ceea ce scrie Google despre tine – sau ce poate povesti un ChatGPT despre prezența ta publică – devine parte din identitatea ta. De aceea, e nevoie nu doar de curaj, ci și de luciditate: să îți monitorizezi imaginea, să vezi ce s-a scris, să ai grijă ce lași în urmă.

Eu am ales să fiu deschis încă de la început. Să împărtășesc experiențe, cunoștințe, idei. Nu doar pentru mine, ci pentru că am crezut și cred în puterea comunității.

 

 

Publicitate




LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele ştiri

Protest masiv al salariaților din industria de Apărare

*Printre problemele ridicate se numără lipsa comenzilor, dar și deficitul de componente necesare producției de muniție, precum pulberi și...

Citeşte şi...