*Instituția Prefectului Județul Dâmbovița a luat măsuri ferme pentru eficientizarea activității la ghișeele Serviciului de Înmatriculare și Permise, după ce un sondaj anonim a indicat un grad ridicat de nemulțumire în rândul cetățenilor
În ultimele două luni, dâmbovițenii au avut ocazia să își exprime opiniile cu privire la serviciile publice prin completarea unui chestionar anonim. Din cele 43 de formulare analizate, 70% dintre respondenți s-au declarat nemulțumiți de activitatea de relații cu publicul de la Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor. Printre principalele probleme semnalate s-au numărat numărul insuficient de bonuri de ordine, cozile lungi și timpul excesiv de așteptare pentru programările online, care ajungea chiar și la trei luni.
Liste neoficiale de așteptare la înmatriculări
Un aspect grav evidențiat de cetățeni a fost existența unor liste neoficiale, gestionate de persoane din afara instituției, care influențau accesul la automatele de bonuri de ordine, fenomen observat în parcarea centrului comercial unde funcționează ghișeul.
În urma acestor sesizări, prefectul Emilian Rusu, în colaborare cu subprefectul Marian Tănase și cu șeful serviciului, Florin Savu, a dispus un set de măsuri imediate, care au condus la îmbunătățiri semnificative în doar câteva săptămâni. Printre acestea se numără eliminarea listelor neoficiale, reducerea timpului de așteptare și posibilitatea programării înmatriculării autovehiculelor în cel mult 14 zile.
Prefectul a subliniat că monitorizarea activității va continua pentru a preveni reapariția acestor probleme și a îndemnat cetățenii să rămână implicați, semnalând eventualele disfuncționalități prin chestionarul disponibil online pe site-ul Instituției Prefectului de Dâmbovița.