*Peste 1000 de reclamații la Protecția Consumatorului au fost soluționate în anul 2024
Ieri, în Sala „Mihai Viteazul” (Sala Mică) a Consiliului Județean Dâmbovița, s-a desfășurat ședința ordinară a Comitetului Consultativ de Dialog Civic pentru Problemele Persoanelor Vârstnice și a Consiliului Județean al Pensionarilor și Persoanelor Vârstnice Dâmbovița. Evenimentul a fost prezidat de Gheorghe Popa, președintele Consiliului Județean al Persoanelor Vârstnice, și de prefectul județului, Emilian Rusu, fiind prezenți și alți oficiali, printre care subprefectul Marian Tănase, directorul Casei Județene de Pensii, Toni Ciprian Mihai, directorul AJPIS Dâmbovița, Bogdan Adrian Iancu.
Un punct central al întâlnirii a fost prezentarea unui raport de activitate al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Dâmbovița. Teodora Vandici, reprezentanta instituției, a detaliat măsurile luate în 2024 pentru prevenirea comercializării produselor alimentare expirate. Conform raportului, au fost realizate 419 acțiuni de control, aplicate 392 sancțiuni contravenționale și soluționate peste 1.000 de reclamații, subliniind preocuparea constantă pentru siguranța consumatorilor.
O experiență personală relatată de Napoleon Dobra
Spre finalul ședinței, în cadrul punctului „Diverse”, Napoleon Dobra, președintele pensionarilor de pe Valea Dâmboviței, a povestit o situație care a implicat Spitalul Județean de Urgență Târgoviște. Acesta a relatat că fiul său, sosit recent din Franța și confruntându-se cu o răceală care s-a agravat, a fost consultat inițial la Unitatea de Primiri Urgențe (UPU), unde nu i s-a identificat o problemă majoră, fiind recomandate tratamente simptomatice. În zilele următoare, starea pacientului s-a deteriorat, ceea ce a impus investigații suplimentare. După internare, sub supravegherea medicului Roxana Chivu, s-a descoperit o infecție hepatică, iar pacientul a fost direcționat către Spitalul Cantacuzino din București, ulterior ajungând la Spitalul Militar pentru o operație complexă. Totodată, acesta a adus în discuție provocările întâmpinate la UPU, cum ar fi aglomerația și timpul de așteptare, exprimând dorința ca aceste aspecte să fie îmbunătățite.