marți, 15 iulie, 2025

Sediul reabilitat al Casei Județene de Pensii Dâmbovița, redeschis oficial

Ieri, la Târgoviște

Publicitate




Citeşte şi

*Conducerea atrage atenția asupra deficitului de personal de la Casa de Pensii

Joi, conducerea Casei Județene de Pensii Dâmbovița a organizat o conferință de presă la sediul instituției din Târgoviște, recent reabilitat. Clădirea, situată în locația veche, a trecut printr-un proces de modernizare, oferind în prezent condiții mai bune atât pentru angajați, cât și pentru publicul care beneficiază de serviciile instituției.

La eveniment au participat, alături de directorul executiv al Casei Județene de Pensii Dâmbovița, Ciprian Toni Mihai, prefectul județului Dâmbovița, Marian Tănase, precum și președintele Consiliului Județean al Persoanelor Vârstnice Dâmbovița, Gheorghe Popa.

Un subiect  abordat a fost deficitul de personal. În prezent, instituția are 58 de posturi permanente, dintre care 54 sunt ocupate, iar patru sunt vacante, după ce angajații respectivi s-au pensionat și nu au mai putut rămâne în funcție, deoarece legislația nu mai permite cumulul de pensie cu salariul.

Directorul instituției a atras atenția asupra impactului acestor plecări: „Ne confruntăm cu un deficit de personal care se resimte în activitatea de zi cu zi. Dacă nu am fi beneficiat de sprijinul angajaților pe perioadă determinată, am fi fost într-o situație foarte dificilă. Chiar și așa, volumul de muncă este foarte mare. Sunt zile în care, la un singur ghișeu, se prezintă 60–70 de persoane. Asta înseamnă interacțiune directă, preluare de documente, clarificări, iar fiecare caz în parte presupune timp. Pe lângă activitatea de relații cu publicul, există și partea de procesare internă, de arhivare, de răspuns la solicitări. Avem nevoie de oameni, avem nevoie de stabilitate în structura de personal. Dacă s-ar face o restructurare acum, în condițiile actuale, cred că instituția ar intra în colaps”, a declarat Ciprian Toni Mihai.

Pentru susținerea activității, începând cu 1 iunie 2025 a fost prelungit contractul celor 24 de angajați încadrați pe perioadă determinată, până la 1 iulie 2026. Conducerea a precizat că această măsură a fost posibilă cu sprijinul autorităților locale și al parlamentarilor din județ.

În cadrul conferinței s-a vorbit și despre problema arhivei instituției, care este depozitată în prezent în trei locații distincte. Acest lucru generează întârzieri în procesarea cererilor, deoarece dosarele trebuie transportate frecvent. Deși spațiile de lucru au fost dotate cu mobilier nou, iar condițiile s-au îmbunătățit considerabil, volumul mare de documente fizice rămâne o provocare, a mai spus directorul Ciprian Toni Mihai.

Publicitate




LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele ştiri

Aleșii locali au „pasat” AFC Chindia Târgoviște unui nou acționar

*Potrivit primarului Daniel Cristian Stan, datoriile Chindiei se ridică la peste 1 milion de euro, însă, prin acest parteneriat,...

Citeşte şi...